سفارش تبلیغ
صبا ویژن























نگاه نو

سلام

     همانطور که در مطالب قبل اشاره کردم، نحوه برخورد ما با کودکان تأثیر مهمی در تکوین شخصیت آنان دارد. برخورد محترمانه و تأیید رفتارهای مثبت کودک باعث بالا رفتن عزت نفس کودک می شود، همچنین عدم توجه به کودک و احساسات وی و نیز برخورد خشن و قهر آمیز با شکست هایی که وی دارد می تواند باعث عدم رشد و پایین بودن عزت نفس در کودک شود، که در بزرگسالی مشکلات زیادی برایش بوجود می آورد.

      اگر مطلب قبل را خوانده باشید راجع به سوء استفاده از کودکان در آگهی های بازرگانی نوشتم.  همچنین یکی از مواردی که مجلات خانوادگی ما به عنوان یک رویه (والبته عاملی برای فروش بیشتر) از آن استفاده می کنند، چاپ تصاویر کودکان روی جلد مجلاتشان است. البته این امر شاید حتی برای خانواده ها هم پسندیده باشد، ولی باید بدانیم که سوء استفاده از کودکان برای منافع اقتصادی امری خطرناک و مذموم است.

    اما علت اینکه این موضوع را مجدد مطرح کردم اینست که مجله خانواده سبز(که زیر نظر آقای شجاعی مهرفعالیت می کند) ازدو شماره قبل سعی کرده که از این رویه مجلات خانوادگی دوری کرده و عکس مربوط به کودکان را از روی جلد خود حذف کند. این امر اگرچه در جای خود قابل تقدیر است می تواند به عنوان الگویی برای سایر مجلات نیز باشد.

    در ضمن برای تشکر و قدر دانی از این عمل دست اندرکاران این مجله از این به بعد آنرا لینک خواهم کرد.

منتظر نظرات شما عزیزان هستم.

تا بعد...


نوشته شده در جمعه 83/10/18ساعت 10:33 صبح توسط محمد مجیدی| نظرات ( ) |